Regulamin Sklepu Internetowego Formit

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FORMIT

https://formit.pl

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy Formit, dostępny pod adresem https://formit.pl, działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep https://formit.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy:
    • ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    • ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    • ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    • Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2 DEFINICJE

  • Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej https://formit.pl, umożliwiający złożenie Zamówienia.
  • Cena – wartość, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt, wyrażona w jednostkach pieniężnych.
  • Sprzedawca / Usługodawca – Skalisty Group Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Strachowicka 48a, 54-512 Wrocław, KRS: 0001132355, NIP: 8943246204, REGON: 52990701200000.

§ 3 INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

  1. Sklep internetowy Formit prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem Internetu.
  2. Wszystkie oferowane produkty są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Ceny produktów podane są w polskich złotych (PLN) i zawierają wszystkie podatki, lecz nie obejmują kosztów dostawy, które są dodawane w procesie składania zamówienia.
  4. Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień.

§ 4 ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest złożenie przez Klienta Zamówienia.
  2. Po złożeniu zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie poprzez wiadomość e-mail zawierającą wszystkie istotne elementy zamówienia.
  3. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w chwili otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.

§ 5 SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia następujące metody płatności:
    • przelew tradycyjny na rachunek bankowy,
    • płatności elektroniczne, w tym płatność kartą kredytową.
  2. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty za zamówiony Produkt w terminie … dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Wysyłka Produktu następuje po otrzymaniu pełnej płatności.

§ 6 KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

  1. Koszt dostawy ponosi Klient, a jego wysokość jest podawana podczas składania zamówienia.
  2. Czas dostawy zamówionych produktów wynosi do 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, chyba że w opisie konkretnego produktu lub w trakcie składania zamówienia wskazano inaczej.
  3. Zakupione produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski, Republiki Czech oraz Słowacji za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

§ 7 REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Klient będący Konsumentem może zgłaszać reklamacje dotyczące niezgodności Produktu z umową w ciągu 2 lat od dostarczenia Produktu.
  2. Reklamacje można składać na adres e-mail Sprzedawcy lub pisemnie na adres Skalisty Group Sp. z o.o., ul. Strachowicka 48a, 54-512 Wrocław.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z uznaniem reklamacji.

§ 8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY KONSUMENTÓW)

  1. Konsument może odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyn.
  2. Konsument ponosi koszty odesłania towaru. Zwroty należy wysyłać na adres Sprzedawcy: Skalisty Group Sp. z o.o., ul. Strachowicka 48a, 54-512 Wrocław, po uprzednim poinformowaniu Sprzedawcy o zamiarze zwrotu.
  3. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów sprowadzanych na specjalne zamówienie lub dostosowanych do indywidualnych potrzeb Konsumenta.

§ 9 ZASADY DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)

  1. W przypadku sprzedaży B2B nie przyjmujemy zwrotów towarów, z wyjątkiem przypadków, gdy prawo to przysługuje jednoosobowym działalnościom gospodarczym działającym na prawach konsumentów, zgodnie z przepisami prawa.
  2. Produkty sprowadzane na specjalne zamówienie są wyłączone z możliwości zwrotu.

§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane za pośrednictwem sklepu są zawierane w języku polskim.
  2. W przypadku sporów między Klientem a Sprzedawcą strony będą dążyły do polubownego rozstrzygnięcia sporu.
Twój Koszyk